Gday, how ya doin doll? - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Sophie Verdonk - WaarBenJij.nu Gday, how ya doin doll? - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Sophie Verdonk - WaarBenJij.nu

Gday, how ya doin doll?

Door: sophieverdonk

Blijf op de hoogte en volg Sophie

26 Juni 2012 | Australië, Brisbane

Op dag 2 hier in Brisbane zijn we eerst een breaky (ontbijtje) gaan halen in een shoppingcentre. Daarna zijn we door gereden richting Koala Sanctuary in Lone Pine. Na dat we de Kangaroos eten hebben gegeven en hebben geknuffeld met de koala`s zijn we nog even brisbane in geweest.

De dag daarop had ik een lekker rustig dagje en hebben we weer een breaky gehaalt, en zijn vervolgens door gereden van shoppingcentre naar shoppingcentre (daar heb je hier honderde van, sommige wel met een "straat" van een kilometer, gekruist door nog een "straat" van een kilometer) lekker winkeltjes gekeken en boodschapjes gedaan. En jawel s`avonds zuurkool met worst gemaakt.

We zijn nu net terug uit Red cliffe een klein relaxed surf dorpje met een gezellige boulevard en leuke hippie winkeltjes. Ook nog even over de Jetty gelopen maar omdat het hard waaide en het een beetje begon te regenen zijn we maar weer terug naar de auto gelopen. Onderweg naar huis nog een kopje thee gedronken.

Het is hier heerlijk leven, niets moet alles mag, en alles is goed.
Iedereen is super aardig en als je een winkeltje inloopt is het eerste wat je hoort, Gday, how ya doing doll?
Ze vinden het gewelig dat je een dutchie bent en word vol enthousiasme geholpen.
Alles gaat hier met een grapje een geintje en een knip oog.

Verder hebben die gekke auzzie`s hier van allerlij gekkigheid! dat gaan van een was straat voor honden tot een drive in drankwinkel.

Vanavond komt er een vriend van Jo&Tony fish and chips eten. En we gaan morgen naar een shoppingcentre waar Karise Eden gaat optreden (de winnaares van the voice hier) (http://www.youtube.com/watch?v=L-QdjnA2vtI)
En gaan daarna door naar brisbane South bank.

• 26 Juni 2012 - 06:23

Paula:

klinkt super sophie!
    Wij hebben trouwens hier ook een 'dog wash'! Swiffer gaat daar wel eens heen haha. Het is trouwens wel van engelse mensen.
    Lots of fun and a big hug.
    Paula, rozan, fleur en swiffer

• 26 Juni 2012 - 06:34

Paul:

The drive in bottleshop thats my favourite pits stop! Love to join you on your trip!

• 26 Juni 2012 - 06:56

Sjoerd:

Hey Sophie, het klinkt allemaal erg leuk, het is leuk geschreven en het ziet er leuk uit. Lekker hoorrrrrrr!
    We gaan je volgen:-)

• 26 Juni 2012 - 07:43

Naomi:

Hee soos,
    Super leuk!! Ik zat al te bedenken wat nou een brecky of zo iets was haha!! xxx

• 26 Juni 2012 - 07:50

Annemarie:

Leuke foto's, ik wil ook!!
    Have fun
    Xx

• 26 Juni 2012 - 09:51

Michelle:

Jeetje soof wat onwijs leuk, en wat zul jij met tassen kleding etc thuiskomen als er kilometers shopgebied is! HEERLIJK !! En schattig hoe je met die koala op de foto staat! Echt stoer dat je dit doet! Nou liefie ik kijk uit naar reisverslag 3! Lovessss

• 27 Juni 2012 - 11:31

Oma Els:

Hoi Sophie, Leuk om te lezen wat je allemaal doet. We vinden het geweldig allemaal. Nog veel plezier!

• 27 Juni 2012 - 11:37

Omaels:

nog een keer een reactie: de foto's zijn gaaf zeg. hardstikke leuk. Als opa thuis is zal ik ze ook aan hem laten zien. doeg